Pokud máte nějaké dotazy ohledně objednávek, licence, či jiné související problémy, prosím, podívejte se do Často kladených dotazů níže.
- Co je to VIP účet?
- Co mohu udělat, když nemám VIP účet?
- Mohu VIP účet používat na několika počítačích?
- Současný uživatelský
- Jak dlouho mohu používat produkt?
- Jaký je rozdíl mezi Osobní licencí a Obchodní licencí?
- Jaké způsoby platby mohu použít?
- Mohu po zadání objednávky dostat náhradu?
- Mohu dostat kopii faktury?
Co je to VIP účet?
S VIP účtem můžete aktivovat plnou verzi softwaru a užít si všechny funkce produktu bez omezení.
Co mohu udělat, když nemám VIP účet?
Poté, co úspěšně podáte objednávku, VIP účet odešle produkt na e-mail, který jste zadali při nákupu, během 20 minut. Pokud jste jej neobdrželi, doporučujeme, abyste účet vyhledali zde. Můžete také kontaktovat náš tým podpory a získat VIP účet okamžitě.
Mohu VIP účet používat na několika počítačích?
Ano, produkty si můžete nainstalovat na všech počítačích a bez problémů je aktivovat pomocí VIP účtu. Nicméně vězte, že můžete program spustit vždy jen na jednom počítači, protože jeho použití na několika počítačích najednou není v současnosti povoleno.
Současný uživatelský
Současný uživatelský účet znamená počet uživatelů, kteří jsou současně online. To znamená, že jej můžete současně použít k aktivaci na více počítačích. Pokud překročíte maximální povolený počet, účet, ze kterého jste se přihlásili, vás automaticky odhlásí.
Jak dlouho mohu produkt používat?
V závislosti na typu licence, který jste si koupili, můžete produkt používat v rozmezí jeho použitelnosti bez omezení. Trvání doby začíná dnem, kdy jste si produkt zakoupili. Když licence skončí, VIP účet vyprší a pro další používání produktu si budete muset obnovit předplatné.
Jaký je rozdíl mezi Osobní licencí a Obchodní licencí?
Osobní licence je pro osobní použití, a nelze ji použít pro výdělečnou činnost, či jiné obchodní účely. Obchodní licence je pro komerční použití, což zahrnuje obchodní prezentace, předvedení společnosti a další obchodní účely.
Jaké způsoby platby mohu použít?
Naše společnost přijímá většinu běžných platebních metod: Kreditní karty, PayPal, šek, fax, faktura a bankovní převod. Vaše platba je naprosto bezpečná a v bezpečí.
Mohu po zadání objednávky dostat náhradu?
Apowersoft poskytuje 30 denní záruku vrácení peněz, žádost o náhradu bude schválena podle platných předpisů uvedených v sekci Pravidla vrácení peněz.
Mohu dostat kopii faktury?
Ke každé objednávce poskytujeme elektronickou fakturu. Jakmile je objednávka úspěšně zpracována, platforma vám prostřednictvím e-mailu odešle elektronickou fakturu. Pokud fakturu neobdržíte, prosím kontaktujte náš tým podpory.